WPROWADZENIE
Poznanie personelu szkoleniowego.
Określenie zasad współpracy podczas realizacji programu.
Ćwiczenie wprowadzające „Krzesło” 

 

WYZWANIE PROWOKATORA – 3 KROKI DO OPINI EKSPERCKIEJ

Interaktywny warsztat ujawniająca psychologiczne mechanizmy towarzyszące podejmowaniu decyzji, zarówno biznesowych, jak i osobistych w oparciu
o systemem własnych przekonań, wartości i dążenia do zaspokojenia fundamentalnych potrzeb przez klienta . Wypracowanie indywidualnych narzędzi sprzedażowych w oparciu o sile wartości sprzedawcy.


Warsztat obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia:
Krok 1 – członkostwo gloryfikuje. Stań się specjalistą w swojej branży.
Krok 2 – daj się zauważyć. Jak powinna wyglądać twoja autoprezentacja w social media.
Krok 3 – odwrócenie procesu sprzedaży. Niech klient zabiega o Ciebie.

 

SESJA WARSZTATOWA „KLIENT I JEGO OSOBISTE POTRZEBY” - DIAGNOZA

TEACHING – Na czym polega sprzedaż prowokacyjna – wypracowanie indywidualnych narzędzi startowych w kontakcie z klientem.

TAILORING – Analiza konkretnych profili klientów – metaprogramy. Dostosowanie przekazu zgodne z analizą psychologiczną klienta. Przejęcie kontroli podczas rozmowy.

100% warsztat!

 

SESJA WARSZTATOWA – MAGICZNY KIJ

Interaktywne ćwiczenie, ukazujące współzależności między personalne. Ćwiczenie JEST odpowiedzią na pytanie gdzie prowokacja sprzedażowa się zaczyna a gdzie powinna mieć swój koniec. Ćwiczenie silnie wpływające na automotywację uczestników.


MAPA EMPATII – POZNAJ SWOJEGO KLIENTA
Narzędzie sprzedażowe, opracowane przez firmę XPLANE. Przez wielu nazywane jest metodą profilowania klienta. Pozwala na wczucie się w osobiste pragnienia klienta poprzez analizę jego środowiska i zależności jakie w nim zachodzą:
• Co klient słyszy?
• Co klient tak naprawdę myśli i czuje?
• Co klient mówi i robi?
• Jakie klient ma bolączki?
• Jakie są jego korzyści?


KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

Proponowany program jest programem autorskim składającym się zarówno z teorii, jaki ćwiczeń indywidualnych i grupowych.

GŁÓWNE CELE WARSZTATÓW i KLUCZOWE KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:


Celem warsztatów jest:
• Stworzenie unikatowego obrazu marki osobistej „ personal branding” po przez poznanie i wdrożenie sprawdzonych prawideł budowy opinii eksperckiej dla każdego z uczestników indywidualnie.
• Doskonalenie umiejętności skutecznego diagnozowania kluczowych potrzeb rozmówcy, kanałów jakimi zbiera informacje oraz wywierania wpływu na poprzez świadome stosowanie efektywnych narzędzi perswazyjnych.

 

Główne aspekty realizacji celu to:
Poznanie kluczowych narzędzi diagnozujących psychologiczny profil rozmówcy.
Wzmocnienie umiejętności prowadzenia profesjonalnych rozmów sprzedażowych.
Wzmocnienie umiejętności skutecznego diagnozowania potrzeb rozmówcy i dostosowania do nich doboru kluczowych argumentów – skuteczne narzędzia dostosowawcze

 

DLA KOGO?

Szkolenie jest dedykowane dla tych, którzy pragną budować swoją sprzedaż i wyniki handlowe w
oparciu o wartości będące sukcesem długotrwałym a nie jedynie sezonowym. Kompozycja modułu sprzedażowego oparta jest na interaktywnych metodach nauki gdzie główny nacisk kładziony jest na części pragmatyczne. Warsztat jest prowadzony przy wykorzystaniu najnowszych badań nad skutecznością sprzedażową zorganizowanego przez amerykańskie stowarzyszenie SEC zrzeszające ponad 240 tyś firm handlowych. Badanie the challenger sale zostało uznane przez niekwestionowanych ekspertów sprzedażowych za 4 rewolucję sprzedaży.

 

METODY

80% wykorzystywanych na warsztatach metod to metody aktywizujące uczestnika szkolenia.

 

 

Agenda szkolenia: szczegóły już wkrótce

 

09:00 – 16:00
 

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie.
Organizator zapewnia bufet kawowy.
Każdy uczestnik zapewnia sobie obiad we własnym zakresie.